Motory TGDI - brat ci nebrat?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Martinsp
****
Příspěvky: 1399
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Příspěvek od Martinsp »

Horší je že i po zaplacení jakéhokoliv příplatku tě budou čekat podobné problémy. Ono totiž neexistuje bezporuchové auto. Jediné co zůstane je ten pocit že jsi proto něco udělal (třeba půl roku docházení do práce).
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Reklama
 

Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Příspěvek od asd111 »

souhlasím s tím,že u jakekoli značky mohou být nějaké problémy.Ať už je to přeplňovaný motor od VW nebo Renaultu či Opelu,všude něco je.U H ale víme,že to rachtání turba a výpadek výkonu není vlastnost,ale technologický nedostatek,ale pořád melou svojí..Navíc,o to více to bolí u nového auta,které jsme si museli sakra zaplatit...
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
proviron
*
Příspěvky: 53
Registrován: 16 čer 2019, 14:33

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Příspěvek od proviron »

vie sa niečo bližšie o novom motore 1,5 DPi 81kW (110 k) ?
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20055
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Příspěvek od Axel.Foley »

Ano, technické informace byly zveřejněny. Co víc chceš vědět, když se ještě neprodává? Respektive není na cestách?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
proviron
*
Příspěvky: 53
Registrován: 16 čer 2019, 14:33

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Příspěvek od proviron »

Axel.Foley píše: 31 kvě 2020, 11:37 Ano, technické informace byly zveřejněny. Co víc chceš vědět, když se ještě neprodává? Respektive není na cestách?
vykonove charakteristiky
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20055
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Příspěvek od Axel.Foley »

Tecnické informace na odkazech zhruba v polovině stránky https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 09#p580909, víc toho zatím není.

PS: Poslední příspěvěk se necituje :!:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Příspěvek od dibarbora »

Za pozitívum by som považoval hlavne to, že :hyu: bude posledná z masových značiek (Mazdu z tohto vynecháme) so základným (relatívne jednoduchým) 4 valcovým atmosferickým motorom. Bonusom bude určite nepriame vstrekovanie. Čo sa týka schopností motora, tak tu by som veľké oči nemal. Tak ako nahrádza 100k 1,4MPI v cenníku, tak isto bude aj jej prejav podobný. 10k, 10Nm a 4 vstrekovače navyše budú podľa mňa len vyrovnávať výraznejšie sw emisné zošnurovanie motora + ťažšie sprevodovanie. .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“