auto trha na jednotke a dvojke

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

10martin11
**
Příspěvky: 171
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 10martin11 »

neviem si dat rady s trhanim auta v jednotke a dvojke pri istych otackach,ked potrebujem niekde ist pomaly na jednotke alebo dvojke tak zacne strasne trhat,prestane ked spomalim alebo pridam
vymeneny mam olejovy,palivovy aj vzduchovy filter,pouzivam do nafty VIF aditiv
ma niekto s accentom 1.5 crdi 81 kw nieco podobne? dakujem
Reklama
 

Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 69pavel »

u nekterych acciku byly problemy se silentbloky na motoru a prevodovce kdy byly utrzene nebo odlepene a motor se naklani vic nez ma a muze to trepat s celym vozem v urcitych otackach,takze opet dukladna kontrola silentbloku.

a taky zkontroluj podtlakove vedeni (hadicky) k ventilu turba(solenoid) a potom podtlakovy ventil na turbu ktery ovlada nataceni lopatek v turbu ,zkontroluj zda funguje nataceni lopatek pri chodu motoru,zjistis i sam ale musis mit nekoho kdo ti bude slapat na plyn a soucasne sledovat tahlo na turbu,musi chodit v cele delce sveho pohybu,pridat plyn na cca 3500ot,zcela uvolnit plynovy pedal a v okamziku kdy otacky klesaji k volnobehu(1100-1300) prudce seslapnout plynovy pedal az na podlahu ale nenechat motor dojit na max otacky ale opet kolem tech 3500 pedal uvolnit a znovu to nekolikrat opakovat ,i kdyz neni motor zcela zatizen tak kratce bys mel videt jak tahlo chodi,pokud se nebude hybat tak bud nejde podtlak(praskla mebrana ,hadicka,vadny solenoid) podtlakova pumpa bude zrejme dobra,jinak by ti nesly brzdy nebo muzou byt zanesene lopatky v turbu karbonem

pokud by byly zanesene lopatky tak kdo vi v jakem stavu je system EGR


koukam zes koupil auto z druhe ruky a mas jenom starosti....
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
10martin11
**
Příspěvky: 171
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 10martin11 »

diagnostika mi ukaze problem?
ano,starosti mam a nejak sa kopia,co som na nom najazdil prvych 30-40tis. tak v pohode a teraz sa vsetko kasle
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 69pavel »

diagnostika muze ukazat problem ale nemusi,vetsinou to RJ upravi tak aby spaliny byly v poradku,nekdy odchazi solenoid(ventil turba) ale ten se projevuje rychlym spinanim(cvakani,takovy rychly cvrkot) v urcitych otackach motoru,byva to kolem 1800-2000 pri zatizeni motoru
spis to chce projit mechanicky a vyloucit zavady,dost praskaji hadicky tak podtlak nefunguje jak ma
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od mikodim »

ak by to bolo turbo, tak by sa to prejavovalo aj pri beznej jazde, nielen na jednotke alebo dvojke..Skorej bude zavada na niektorom silentbloku podla mna, alebo zo spojkou nieco?
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
10martin11
**
Příspěvky: 171
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 10martin11 »

spojka bola menena v july
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 69pavel »

plane kecy,zkontroluj co jsem psal,solenoid pridava v plnem zatizeni kdy je potreba zvysit tlak vzudchu,to jest v rozmezi otacek mezi 1800-2100 pokud to neni chipovane,pokud by byl chip otacky jsou jinde,vim o cem mluvim mam chip a mel jsem podobne problemy , kupodivu chipem jsem tento jev eliminoval ale zavadu jsem mel v jednom systemu ktery vykazoval 50% funkcnosti,ale u tebe to nemusi byt pravda,kazdy motor ma sve,zalezi jak zrovna hvezdy stoji a vocogo,chce to dobreho mechose a trpelivost,vsak se to nakonec vychyta
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
10martin11
**
Příspěvky: 171
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 10martin11 »

chipovane nieje,budem to riesit pocas tyzdna,dufam ze to vyriesim lebo nejak sa tie poruchy mnozia
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 69pavel »

pokud by to byla spojka bude to delat pri kazdem prezazeni at uz nahoru ci dolu

EDIT: jinak puvodni majitrel vedel proc se toho zbavuje,asi tak a druhy nech si lame hlavu,

ale tyto vozy jsou spolehlive jenom se nekteere mouchy musely vychytat jinak bych si ho nenechal,je to jeden z poslednich drzaku ktere HYU mel jako jine automobilky zvlaste v provedeni CRDi
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
10martin11
**
Příspěvky: 171
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 10martin11 »

prvych 40tis km isiel prakticky bez poruchy aj mechanik vravel ze krasne ide a teraz sa to sype vsetko naraz a poriadne mi s tym nema kto pomoct,kazdy sa skrabe po hlave
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 69pavel »

nechapu co resis ,psal jsem ti nejcastejsi zavady ktere se na tech motorech vyskytuji tak to zkontroluj,dukladne,pokud nevis sam tak mechose ktery vi ocogo a predej mu me info.....

jako accenty MCT jsou to spolehlive auta a motory,jedny z poslednich drzaku ktere Hyu udelal,jenom chce vychytat mouchy a budes spokojeny,je pravda ze ja mam chip a dokazu stim na dalkovce zajet za 3.6l/100km a napr na dalnici pri 150-160 vkuse za 5.3 pri plnem obsazeni i s klimou ale nekteri jako mexican tomu stejne neveri bo Hyu Crdi si vezme 5.7 a vic,, viz me prispevky do ruznych casti tohoto fora vcetne videi. ale to je jedno. to si kazdy musi zkusit na vlastni kuzi a pak muze mluvit.....

napr:mam vymene vsechny tlumice za KYB(predek zadek) a podvozek je uplne nekde jinde oproti orig bambusum ktere na to davaji z vyroby,kdyz si proctes forum Accent 2005 a vys tak zjistis jak se veci maji i v jinych vecech i ostani kluci co maj Acciky ti potvrdi ma slova

snazim se ti pomoci ne hledat zavady kde nejsou......


no a jelikoz jsem se opet ponekolikate nechal unest diletanstvim tohoto fora tak opet prestavam reagovat na prispevky ktere jsou nesmyslne coz je vetsina tohoto fora a jsou bezpredmetne tak pokud budes potrebovat radu tak posli SZ,preji hodne najetych km bez poruchy
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od rokolo »

Vidím to na EGR ventil......
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
10martin11
**
Příspěvky: 171
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 10martin11 »

vsetko zkontrolovane,EGR bolo zanesene,uz je vycistene,vsetko je v poriadku aj po mechanickej stranke aj podla diagnostiky a auto cuka stale
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od mikodim »

Ako cuká? Citis ze vynecha motor, alebo len celým autom zatrasie bez zmeny otacok motora? Turbo a vecicky okolo si skontroloval ako pisal Pavel? Skus preradit do 3ky a nechaj klesnut otacky na min. ako sa da , a pomali zrychluj , ci sa to aj vtedy prejaví? Ak nie, tak podla mna je motor OK, ale kde bude teda chyba? :-k
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
10martin11
**
Příspěvky: 171
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: auto trha na jednotke a dvojke

Příspěvek od 10martin11 »

celym autom zatrasie ale trasie jedno za druhym nie iba raz,ked potrebujem pomaly niekde ist tak poriadne ani nemozem,vsetko co povedal pavel je skontrolovane,na trojke som to nepocitil ale az tak do nízkych som v trojke nesiel cize som to az tak velmi na trojke neskusal,neviem kde je problem,nechapem ,ani mechanici nevedia
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“